Se Sam Chuis film. Var tydligen mycket bättre flygshow på tradedagarna än den publika för pöbeln.Ricci skrev:Jag är nyfiken på bilder från mässan?Klicka för att utvidga...
Se Sam Chuis film. Var tydligen mycket bättre flygshow på tradedagarna än den publika för pöbeln.Ricci skrev:Jag är nyfiken på bilder från mässan?Klicka för att utvidga...
Det är ju sådant här jag vill se, nästa gång 2020 kommer jag åka på fredagen, har varit där före 2012 på fredagen via Airliner World.JensE skrev:Se Sam Chuis film. Var tydligen mycket bättre flygshow på tradedagarna än den publika för pöbeln.Klicka för att utvidga...
Snyggt! Vet du vad som behövs för inträde till tradedagarna?JensE skrev:Se Sam Chuis film. Var tydligen mycket bättre flygshow på tradedagarna än den publika för pöbeln.Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:Snyggt! Vet du vad som behövs för inträde till tradedagarna?Klicka för att utvidga...
Det blir ingen helg för allmänheten 2020.Ricci skrev:Sitter och kollar lite på nästa års mässa.Farnborough International Airshow 2020 Trade Site | Farnborough International Airshow 2020 Trade SiteJuly 20-24 2020Klicka för att utvidga...
Ajdå, vet du varför?011430121 skrev:Det blir ingen helg för allmänheten 2020.Klicka för att utvidga...
Taggen skrev:Taskig feedback tydligen.Farnborough Airshow public weekend axed - BBC NewsKlicka för att utvidga...
Innan mitt BC liv, tro det eller inte så har det funnits ett sådant, så var jag några gånger på fredagen, och det hade jag möjlighet genom att jag hade/har tidskriften Airliner World via dem kunde man köpa biljetter till det som kallades entusiast dag.Ricci skrev:OK, då man vänta med att planera en resa dit.Skall se senare i vinter om det går att fixa biljett dit genom mitt arbete eller min kund.Klicka för att utvidga...