Senaste nytt

Farnborough Airshow BC Träff 21 juli 2018

Det verkar som att British Airways har sålt (eller räknar med att sälja) flera Business class platser på BA779 fredag 20 jul.
Jag blev flyttad från rad 8 till rad 11.

Kommer tyvärr inte från jobbet denna helg.
Kan Farnborough flytta det hela till 7-8 juli istället?

Jag antar att jag är ensam på BA 783. Kommer inte från jobbet före 17, så kan omöjligt åka med B779.

Du kanske kan sjukskriva dig? Har hört att anspänning inför BC-träffar kan orsaka rejäla besvär och jag är säker på att du känner läkare som kan gå i god för detta...

:)

Jag antar att jag är ensam på BA 783. Kommer inte från jobbet före 17, så kan omöjligt åka med B779.

Näe, inte helt ensam. Jag landar på T4 ca. 20 min. innan BA779 avgår så jag får ta en lång
e.m. i loungen i väntan på BA773. Vi bor ju dessutom på samma hotell i London

• Gilla
Reactions: doc
Jag gör troligen dig sällskap och skiter i staden denna gång.
Har en bokning där nu i alla fall.
Finns det någon annan som bor på Park Inn Heathrow eller omnejd?

@JensE, kan vi åka med förbokad taxi istället för att joxa med buss och tåg?
Om det är bara vi två, det kostar 53 GBP per enkelresa, 102 GBP för T/R från Park Inn Heathrow till Farnborough flygplats.
Med tanke på att taxiresan från Farnborough till Park Inn Heathrow kostade runt 100 GBP, tycker jag att T/R priset 102 GBP är ett bra pris.
Det var svårt att få ta tag i taxin i Farnborough när vi skulle åka tillbaka förra gången.

Airport Taxis | Taxi transfers to and from all UK Airports | Instant quote Book online.

Screenshot 20180705 01 FB.png

För er som reser från centrala London. T ex från Hilton Paddington.

From: Hilton Hotel Paddington London, W2 1EE
To: Farnborough Airport

8 Seater Minibus
Single £109
Return £198
8 Seater Minibus
8 passengers plus up to 8 suitcases (20kg max). Any more luggage than this will require a larger vehicle.

16 Seater Minibus
Single £201
Return £366
16 Seater Minibus
12 passengers plus up to 12 suitcases (20kg max) or 16 passengers with hand luggage. Any more luggage than this will require a larger vehicle.

Priserna som visas är per bil, inte per person.

Toppen