fcx
Medlem
Det var verkligen i minsta laget för den upplevelse du hade.
Det är korrekt. Mailväxling pågår, ser de här poängen mer som en aptitretare.
Det var verkligen i minsta laget för den upplevelse du hade.
Det är korrekt. Mailväxling pågår, ser de här poängen mer som en aptitretare.
Idag kom det in 5000 friska poäng som kompensation för Hilton Metropole förresten.
Otroligt svag kompensation.Då ska vi se, Metropole är "förvånade och besvikna" över att höra om mina upplevelser och ersätter med ytterligare 10000 poäng. Totalt 15000, och det får väl anses OK.
Otroligt svag kompensation.
Oj,oj @fcx, jag som är solidarisk och trogen har en bokning i december på Metropol inför julklappsinköpen, jag sympatiserar med dig och bokar något annat hotell men ge mig förslag på vilket.Tja, jag lär ju aldrig åka dit igen oavsett kompensation, så allt över noll är OK för mig.
Oj,oj @fcx, jag som är solidarisk och trogen har en bokning i december på Metropol inför julklappsinköpen, jag sympatiserar med dig och bokar något annat hotell men ge mig förslag på vilket.
Måste säga att det är inte som det brukar från Hilton, har man blundat i mer än 20 sekunder på något av deras hotell brukar det komma ett frågeformulär och man skall svara på massor av frågor, men inte denna gång har det kommit något formulär de vet väl att det skull bli några ettor.
Jag skickar ett mail och berättat om min traumatiska natt på hotellet och berättar sanningen att om jag får 20000 poäng kanske att jag kommer över vistelsen, vid 30000 poäng har jag glömt allt och kommer tillbaka i december och hoppas på en fin uppgradering och någon drinkbiljett till en Cola Zero
Tänk vad man lär sig på BC!