Senaste nytt

Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014

Verkar som B788 är borttagen o B767 får flyga den helgen.

Har tänkt följande - flyga BA781 fredag kväll och åter måndag med BA780.
Lördag på Farnborough sen sight-seeing på söndagen, varför stressa hem igen???

Hur har ni arrangerat boendet, eftersom bussarna verkar utgå från London på lördagen?

Hur har ni arrangerat boendet, eftersom bussarna verkar utgå från London på lördagen?
Vi bor på olika hotell och område.

Vi tog tåg från London Waterloo station två år sedan och det var direkt till Farnborough Main station.
Sedan fanns de gratisbuss till/från Farnborough flygplatsen.

Skumt - BA har bekräftat att de ska köra 787 LHR-ARN jul-aug, så jag antar att det är en glitch.

edit: Och varför i h-vete får man mail så fort man manuellt pillar i sin bokning och ändrar säten men inte när BA gör det!?

Last edited:
Skumt - BA har bekräftat att de ska köra 787 LHR-ARN jul-aug, så jag antar att det är en glitch.

edit: Och varför i h-vete får man mail så fort man manuellt pillar i sin bokning och ändrar säten men inte när BA gör det!?

Ja, jag förstår inte heller det hela eftersom BA bekräftade att man skulle köra 787.

Bra fråga faktiskt. Tycker också det är spännande att få mejl när jag byter säten, men när BA gör det får jag ingen info.

Observera att vi är nu tillbaka på en 767:a.
Vet inte om dom ångrat sig eller om det är någon glitch. Min flight veckan efter är också 767 igen.
Läster på ett annat forum att leveransen av nästa 787a har blivit försenad och sätts in på LHR-ARN från den 23e Juli istället...

Toppen