Senaste nytt

Farnborough Air Show 2012 program för deltagare

Status
Stängd för vidare inlägg.
BA 782 var väldigt lugnt idag och det kändes helt fel med narrowbody.

För övrigt scannades mitt pass i passkontrollen på ARN. Vet inte hur jag ska tolka det.

Kaptenen gratulerade Concorde som fyllde år i högtalarna och fick applåder från BC gänget i C :)

Flygvärdinnan blev alldeles till sig när hon insåg att Concorde även är moderator på Flyertalk och gjorde en stor grej av det: "får jag ta på dig" :)

Hahaja det var nästan lite pinsamt. Tack alla för en suverän helg med goda nya vänner, för mycket alkohol, mäktiga flygplan samt gott snack.

Alla som var med på resan: eftersom vi hade flyt och fick två helt suveräna flighter med grym besättning är det inte annat än fair om vi skickar in ett well done på ba.com. BA HQ tar del av detta och skickar vidare till crew.

British Airways

Tack alla för en trevlig helg i London/Farnborough!
Har just installerat mig på Radisson Royal Viking i Stockholm. Blir här till tisdag. Fick rum 905, vilket är högst upp, så det är ju nära till Sky Bar... :D
Välkomstbrev med "Ärade Club Carlson Guld-medlem" som ingress, samt lite snacks och vatten. I övrigt vanligt dubbelrum istf enkelrum som jag bokade. Ingen BusinessClass denna gång alltså...
Nu ska här sovas!

BA Galleries First på LHR. Vi tog det som att det var den sista måltiden. :cool:

Attachments

• IMG_20120715_193538.jpg
    IMG_20120715_193538.jpg
    117,1 KB · Visningar: 332
Tack för en mycket trevlig helg ! Självklar återkopplar vi till BA.com när vi haft ett par så trevliga
flighter med bra crew (och mycket bubbel).

Här åker Borat på sin första resa till England. (Även om man inte kan tro det så är det vår medlem Concorde som blir firad ombord på en BA B767 i fredags. Ett gäng andra BC-medlemmar i bakgrunden).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen