Senaste nytt

[FARE GONE][Business]Bangkok - Toronto med Ethiopian för ca 6500kr

Man skulle ju kombinerat den med Singapore Airlines dealen som fanns till Bangkok.... Då hade Diamond varit inne för under under 23k =/ Synd den gick ut i förrgår!

Diamond kan du ju fixa billigare än så. Flyg två vändor från Bangkok till Toronto för 13500. Kombinera detta med SAS F&F till Hong Kong för ca 3000 och Air Asia eller liknande från Hong Kong till Bangkok. Borde gå att landa under 20k, och då tar man till och med Diamond med råge. Kan nog bli ännu billigare om man flyger norsken direkt till Bangkok och inte har med sig bagage, inte äter ombord, osv.

Hursomhelst, jag råkade slinta med fingrarna så nu har jag visst en resa bokad i februari.

Absolut, men nu ville jag ha njutbara flygningar i C också :D
Det var lite så jag tänkte, inte billigast möjliga nödvändigtvis!
Sorry om jag uttryckte mig lite klumpigt!

Diamond kan du ju fixa billigare än så. Flyg två vändor från Bangkok till Toronto för 13500. Kombinera detta med SAS F&F till Hong Kong för ca 3000 och Air Asia eller liknande från Hong Kong till Bangkok. Borde gå att landa under 20k, och då tar man till och med Diamond med råge. Kan nog bli ännu billigare om man flyger norsken direkt till Bangkok och inte har med sig bagage, inte äter ombord, osv.

Hursomhelst, jag råkade slinta med fingrarna så nu har jag visst en resa bokad i februari.

Tänkte hoppa på denna som en MR i slutet av januari eller februari 2018. Någon som vill göra sällskap eller redan bokat?

Någon som vet vad detta betyder i Fare Rules?:

TICKETS MAY ONLY BE SOLD BY CRS/CXR DEPT CNX.
OR - TICKETS MAY ONLY BE SOLD BY CRS/CXR DEPT CNX.

• Gilla
Reactions: Gus
Sjukt nice :)
Ingen risk med vändande plan tror du?
Immigration osv tänkte jag mest på!

Faan vad detta forum kan ställa till....bokade med vändande plan i Toronto, måste vara den billigaste milage run någonsin eller vad sägs om OSL-LHR-BKK retur med BA i Premium Economy för 4,300SEK plus BKK-ADD-YYZ retur med denna deal för 6,800SEK totalt 11,100

52472-a479af3bf88800d600bf389c36c27ea7.jpg

Sjukt nice :)
Ingen risk med vändande plan tror du?
Immigration osv tänkte jag mest på!

bra fråga skall kolla upp det, körde på vad någon sa tidigare i tråden, boka först kolla resten sedan.....

EDIT , I Bangkok är jag en vecka så 2 dagar innan flyg till Toronto och 2 dagar efter tillbaka från Toronto så Immigration i Canada med vändande plan skall kolla upp

Last edited:
Om man har 20h i Addis ena hållet och 17h andra hållet, kan man få Visa on arrival i Addis båda gångerna?

Jag vill inte missa chansen att få pricka av ett land när jag ändå är där :D

Faan vad detta forum kan ställa till....bokade med vändande plan i Toronto, måste vara den billigaste milage run någonsin eller vad sägs om OSL-LHR-BKK retur med BA i Premium Economy för 4,300SEK plus BKK-ADD-YYZ retur med denna deal för 6,800SEK totalt 11,100

52472-a479af3bf88800d600bf389c36c27ea7.jpg
Var hittar du priserna med BA till BKK för 4300 kronor?

Det var en error fare med British Airways kring den 10e Februari i World Traveller Plus, jag bokade den 10e Februari för en vecka i Bangkok la nu till denna deal från och till Bangkok
OK, trodde att det var något som fanns nu men så var det i så fall inte. Bra utväxlign på den i alla fall

Nej det blir nog ta mig tusan inget... för dåligt med semester för att klämma in den bara för en mileage run och för meckigt med anslutningar!

Toppen