Senaste nytt

Familjehotell Göteborg?

KRYSS

Medlem
Hej,
jag har försökt söka lite men kommer inte direkt fram till något. Vi tittar på hotell för 2+2 (4år och 2år) i Göteborg i slutet på Juni över tre nätter.

Vi har tidigare bott på Gothia Towers vilket varit helt ok (vi hittade en gammal strumpa under sängen senast vi var där) och verkar gå på runt 8000kr för tre nätter i deras Sky rum. Men eftersom jag är CCG så funderade vi på om det är värt 800kr (familjerum) mer för tre nätter på Radisson Blu Scandinavia istället?

Gothia Towers ligger nära Liseberg där vi antagligen kommer spendera en dag alla fall, utöver det så strosar vi mot mest runt.

Vi kommer också åka bil dit och behöver således parkera men det förstår jag som går vid Radisson Scandinavia också.

Någon som har några åsikter om hotellen eller andra förslag?

Hej,
jag har försökt söka lite men kommer inte direkt fram till något. Vi tittar på hotell för 2+2 (4år och 2år) i Göteborg i slutet på Juni över tre nätter.

Vi har tidigare bott på Gothia Towers vilket varit helt ok (vi hittade en gammal strumpa under sängen senast vi var där) och verkar gå på runt 8000kr för tre nätter i deras Sky rum. Men eftersom jag är CCG så funderade vi på om det är värt 800kr (familjerum) mer för tre nätter på Radisson Blu Scandinavia istället?

Gothia Towers ligger nära Liseberg där vi antagligen kommer spendera en dag alla fall, utöver det så strosar vi mot mest runt.

Vi kommer också åka bil dit och behöver således parkera men det förstår jag som går vid Radisson Scandinavia också.

Någon som har några åsikter om hotellen eller andra förslag?
Du har två bra alternativ där. Annars kanske Clarion Hotel Post fungerar bra också, med parkering i Nordstan.
Titta också på Upper House hotel, ligger tillsammans med Gothia Towers. Förbaskat trevligt ställe om plånboken tillåter.

Bodde med familjen på ett Best Western nere vid Stenaterminalen.
Riktigt bra - men det var något Lisebergpaket den gången.

Bodde med fru och våra barn (6 o 4) på Boka en natt på Elite Park Avenue Hotel i Göteborg - Elite Hotels

Kan verkligen rekommenderas. Kanonfina familjerum och bra läge på Kungsportsavenyn. Väldigt prisvärt.

Middag på hotellets krog At the Park var en riktigt höjdare. Trevlig och otroligt förstående personal som uppskattas av mamma o pappa när man mest blir stressad över hur att man (eventuellt) stör sin omgivning.

Full pott och återbesök för oss.

(Och även EB poäng )

Toppen