Mr Planning
Medlem
Är det kanske en AI som skriver?
Är det kanske en AI som skriver?
LålÄr det kanske en AI som skriver?
Vad har ni för armbandsur Mr Planning?Är det kanske en AI som skriver?
Känns lika surrealistiskt som ett avsnitt av Twin Peaks!Mellanlandning
När väskan äntligen dök upp på bandet på Cph rusade jag men missade precis øresundståget över bron , när nästa kom var det krig om att komma ombord , jag kom inte ens in i första klass , Sverige är populärt med tanke på valutaraset , man behöver inte ens köpa biljett för konduktören kommer inte fram utan räcker man köper på Svenska sidan ,!0 var så mycket folk ombord att jag fick gå av tåget på Hyllie , första stationen i Sverige och gå ombord igen , tåget står stilla länge för ev gränskontroll på Hyllie (som aldrig sker nuförtiden) när jag skulle ombord tvekade blockerade ett stort sällskap ( från Stockolm ) dörren de var osäkra om biljetten gällde , jag sa alla biljetter gäller pågatåg øresundståg och de klev på, en dam i sällskapet sa senare , varför kör inte tåget, jag sa det är gränskontroll , sa också welcome to the most dangerous town i Sverige sa jag , i terion sa en i sällskapet, nope sa jag min norske kollega sa det till mig när jag sa jag skulle övernatta i Malmö
När skrev ni en rapport sist ?Känns lika surrealistiskt som ett avsnitt av Twin Peaks!
När skrev ni en rapport sist ?
Vad har ni för armbandsur Mr Planning?
Vilka är ni?När skrev ni en rapport sist ?