Senaste nytt

Första resan med SAS i Skyteam

Tror forumet har en rimlig gräns satt av admin för att hindra folk att ladda upp 20st 30MB’s bilder. Har inget att göra med forumets ålder, är bara bra datahygien.

Konstigt att din nya telefon inte erbjuder nedskalning av bilder ”on the fly”.
Kan det ha att göra med att jag fotar i heic ?

Attachments

• Screenshot_20240920_114836_Gallery.jpg
    Screenshot_20240920_114836_Gallery.jpg
    799,1 KB · Visningar: 146
Jag är en medveten resenär;-) Första gången jag blev uppgraderad till Bussinesclass.se var med Austrian ,jag var i Asien på semester , jag hade sett på tv om någon vulkan som spottade ut aska men inget ljud på tvapparaterna i barerna , när en kollega skickade meddelande, kommer du hem ? Vadå svarade jag ... ?

Har du inte hört svarade han ...

Jag utarbetade en plan B om jag bara kom till mellandningen i Wien kunde jag lifta med en av kundernas lastbilar;-) för flygen gick dit då

Jag tog det med ro , när jag kom till Suvarnabhumi Airport var det kaos men ställe mig sist i kön , kön rörde sig inte och hände inget , efter 1 timme kom personal ut och kollade "biljette" har du biljett till dagens flyg ? Sorry sa de men du får sitt i bussinesclass but no lounge ;-) jag fick nästan springa till gaten för kort pm tid , sen blev vi försenade 1 timme men gjorde ingenting för var massa champagne och kokk som frågade om hur jag ville ha biffen ;-) #tingtartid

Mellanlandning

När väskan äntligen dök upp på bandet på Cph rusade jag men missade precis øresundståget över bron , när nästa kom var det krig om att komma ombord , jag kom inte ens in i första klass , Sverige är populärt med tanke på valutaraset , man behöver inte ens köpa biljett för konduktören kommer inte fram utan räcker man köper på Svenska sidan ,!0 var så mycket folk ombord att jag fick gå av tåget på Hyllie , första stationen i Sverige och gå ombord igen , tåget står stilla länge för ev gränskontroll på Hyllie (som aldrig sker nuförtiden) när jag skulle ombord tvekade blockerade ett stort sällskap ( från Stockolm ) dörren de var osäkra om biljetten gällde , jag sa alla biljetter gäller pågatåg øresundståg och de klev på, en dam i sällskapet sa senare , varför kör inte tåget, jag sa det är gränskontroll , sa också welcome to the most dangerous town i Sverige sa jag , i terion sa en i sällskapet, nope sa jag min norske kollega sa det till mig när jag sa jag skulle övernatta i Malmö

Jag är en medveten resenär;-) Första gången jag blev uppgraderad till Bussinesclass.se var med Austrian ,jag var i Asien på semester , jag hade sett på tv om någon vulkan som spottade ut aska men inget ljud på tvapparaterna i barerna , när en kollega skickade meddelande, kommer du hem ? Vadå svarade jag ... ?

Har du inte hört svarade han ...

Jag utarbetade en plan B om jag bara kom till mellandningen i Wien kunde jag lifta med en av kundernas lastbilar;-) för flygen gick dit då

Jag tog det med ro , när jag kom till Suvarnabhumi Airport var det kaos men ställe mig sist i kön , kön rörde sig inte och hände inget , efter 1 timme kom personal ut och kollade "biljette" har du biljett till dagens flyg ? Sorry sa de men du får sitt i bussinesclass but no lounge ;-) jag fick nästan springa till gaten för kort pm tid , sen blev vi försenade 1 timme men gjorde ingenting för var massa champagne och kokk som frågade om hur jag ville ha biffen ;-) #tingtartid

Va?
Har du åkt business class?
Tror knappast någon annan på forumet har gjort det.

Det börjar kännas som att du gör ett avmönstringsinlägg.
Kraftig sjömansvarning

Toppen