Senaste nytt

Första klass till New York del 1: Stockholm-Frankfurt

"När jag blir rik ska jag köpa en första klass biljett till New York och känna att jag lever livet". Jag är nog inte ensam om att ha tänkt tanken och när jag fick chansen att faktiskt boka en Lufthansa First Class biljett via Frankfurt och dess välkända lyxlounger kändes det spännande. Text och foto:…
 

Senator

Moderator
Martin, intressant med bilderna från FCT. Jag var kanske dum som frågade, men det gjorde jag och det var ett tydligt "verboten" att dra fram kameran var svaret jag fick.
 
hmm.. Jag åker first ganska ofta (Upgrade från Business). Senast med EK till Hongkong. Tycker inte det är så jätte speciellt. Går sällan till loungen för det är så ensamt där. Det är roligare att sitta på McD och glo på folk tycker jag.<br />
<br />
Självklart blir det loungen om det är en 5timmars stopover...free internet anyway? :)
 

Swisser

Medlem
Martin,<br />
Mycket bra reportage och bra bilder. Kul att få inblick i hur det är att åka första klass med LH med allt runt omkring och få uppleva hur dina högt ställda förväntningar förhoppningsvis uppfylldes. Jag ser fram emot fortsättningen.
 
Toppen