Senaste nytt

Första klass lounge med Centurion

Markus4

Ny medlem
Får man ta med gäst i Lufthansas förstaklass lounger i Frankfurt och Munchen med Centurion kortet eller är det enbart för mig som kortinnehavare?
 

Lord

Medlem
Som jag ser det en av de bästa förmånerna med Centurion. Om man ger hustrun det fria extrakortet kan man ha det trevligt med champagne i skumbadet innan man reser vidare med LH i economy… Dock ingen limousineservice till planet.
 
Last edited:

Dbodenfo

Medlem
Som jag ser det en av de bästa förmånerna med Centurion. Om man ger hustrun det fria extrakortet kan man ha det trevligt med champagne i skumbadet innan man reser vidare med LH i economy… Dock ingen limousineservice till planet.
Exakt eller äta sparris menyn och testa vilket av vinerna passar just bäst med wienerschnitzeln.
 

EBGGOT

Medlem
Som jag ser det en av de bästa förmånerna med Centurion. Om man ger hustrun det fria extrakortet kan man ha det trevligt med champagne i skumbadet innan man reser vidare med LH i economy… Dock ingen limousineservice till planet.

finns det officiell info att limo inte ingår?
 

Dbodenfo

Medlem
Nej - men finns det finns inte heller officiell info att det ingår. Vad jag kunnat läsa mig till så är det ju inte att likställa sin biljett med First Class utan bara Lounge Accessen - och det gäller ju inte FCT i FRA.
 
Toppen