Senaste nytt

Första klass amenity kit på EBAY

Antar som allt annat så finns det hardcore-samlare som är beredda att betala för de lite ovanligare kitten.

Hmm.. Så skulle jeg ikke have brugt / foræret mine amenity kits væk.. Det er tydeligvis mere end 10.000kr jeg er gået glip af :eek:

För ett antal år sedan så köpte jag på mig några kit via Ebay. Hade tänkt att börja samla men efter några stycken så insåg jag att de måste förvaras någonstans.

Nu ligger de i en kartong i källaren... Jag betalade några 10or för de jag köpte och skulle aldrig betala 100-lappar.

Ställde i dagarna ner en pappkasse med amenity kits i källaren, iofs inte alla i Rimowa-klass men ett gäng F-kit iaf.

Frågan är dock, vad skall jag med dem till om de ändå bara står i källaren? Nåja, jag har svårt för att göra mig av med dem, även om jag kommit en bit genom att ge bort alla dubletter. :)

Jag har sett flygpersonal från olika flygbolag fylla sitt eget handbaggage med både en och två amenity kits innan landning. Har funderat på anledningen. Det kanske är så att de säljer dem på ebay???

Jag klickade runt lite på eBay och såg att det finns Rimowa kit ifrån EVA Air i både Business samt First. Är det samma typ av necessär men bara olika innehåll? Eller är det något mer som skiljer dessa åt?

Jag klickade runt lite på eBay och såg att det finns Rimowa kit ifrån EVA Air i både Business samt First. Är det samma typ av necessär men bara olika innehåll? Eller är det något mer som skiljer dessa åt?
EVA Air har inte First så det måste varit någon som skrivit fel eller kallar business för first.

• Gilla
Reactions: JWD
Toppen