Nej, det är det som är det fina med denna kråksång, man får stays/points/benefits med virtuosobokningar, det är inte en "grå kanal", det är vad jag har läst rapporter om på nätet iaf.
Det har jag alltid fåttLite OT, men är det samma förhållande om man bokar via rocketmiles.com, dvs man får förmåner i förhållande till status?
Uppgradering en rumskategori - antingen bekraftad vid bokningstillfallet eller i man av tillganglighet vid incheckning - ar en standardforman (med fa undantag) nar man bokar genom Virtuoso. Nu har jag endast bokat genom Virtuoso en gang, och da blev jag uppgraderad direkt vid bokningstillfallet.Är det någon som blivit uppgraderad då ni bokat genom Virtuoso agent och i så fall från vad till vad...?
Mycket nojd med totalupplevelsen inkl bokning och sjalva vistelsen. FBH ar troligtvis det enda riktiga lyxhotellet i Singapore -- en stad dar hotell som brukar halla hog klass (Four Seasons, Mandarin Oriental, Ritz-Carlton etc.) ar ganska mediokra men anda dyra. Maten pa La Brasserie haller hog klass.