Min kompis och hans kompis hoppar in i duschen alldeles strax (separat). Så vi är nog där 20.15.
OliT Medlem 26 Juli 2013 #51 Min kompis och hans kompis hoppar in i duschen alldeles strax (separat). Så vi är nog där 20.15.
M mry Medlem 26 Juli 2013 #53 Klart vi har roligt. Vi har dock flyttat in. Sitter direkt till vänster innanför dörren och tittar ut genom fönstret.
Klart vi har roligt. Vi har dock flyttat in. Sitter direkt till vänster innanför dörren och tittar ut genom fönstret.
rob74 Medlem 27 Juli 2013 #55 Ja, tack för en trevlig kväll! Är kvar här och stänger stället. Fick ju oplanerat lång fritid imorgon. Ska inte börja jobba förrän kl 18 och det lär ju räcka till halva natten, så jag får väl ha roligt för imorgon idag då också.
Ja, tack för en trevlig kväll! Är kvar här och stänger stället. Fick ju oplanerat lång fritid imorgon. Ska inte börja jobba förrän kl 18 och det lär ju räcka till halva natten, så jag får väl ha roligt för imorgon idag då också.
Dr. Miles Expert 15 Oktober 2013 #58 mry skrev: Jaha, ska vi lyckas få till en till träff i Luleå i år tycker ni? Klicka för att utvidga... Vänligen starta en ny tråd.
mry skrev: Jaha, ska vi lyckas få till en till träff i Luleå i år tycker ni? Klicka för att utvidga... Vänligen starta en ny tråd.