Senaste nytt

Förslag till Peru önskas!

Skicka gärna ett reseförslag! Kan också nämna att jag har cirka 1500 Cashpoints på Norwegian att använda mig av och de reser ju både till Barcelona och Madrid. Så resan till Spanien går nog att lösa, under förutsättning att Norwegian inte gått i konkan efter strejken dvs.
Om det är backpacking med obegränsad tid och begränsad budget, skulle jag kunna tänka mig men annars är det för mycket risk för liten besparing.

Om det är backpacking med obegränsad tid och begränsad budget, skulle jag kunna tänka mig men annars är det för mycket risk för liten besparing.
Jag håller med, jag tycker det är en för liten besparing för att det skall vara värt risken och besväret.

Skicka gärna ett reseförslag! Kan också nämna att jag har cirka 1500 Cashpoints på Norwegian att använda mig av och de reser ju både till Barcelona och Madrid. Så resan till Spanien går nog att lösa, under förutsättning att Norwegian inte gått i konkan efter strejken dvs.
Stockholm -> Madrid, från 509 SEK (incheckat bagage kostar extra):
www.kayak.se/flights/ARN-MAD/2015-08-29

Madrid <-> Lima, från 5090 SEK (incheckat bagage ingår):
Flygbiljetter - Flygstolen.se

Madrid -> Stockholm, från 542 SEK (incheckat bagage kostar extra):
www.kayak.se/flights/MAD-ARN/2015-09-27

Ovanstående priser är resebyråpriser men biljetterna borde kunna köpas av flygbolagen direkt för ca 100-150 SEK mer. Om du bestämmer dig för att köpa av resebyråer så läs det här först:
Biljett sökes: Stockholm - Florida dec 2014 | BusinessClass.se forum | 300 000 inlägg om resor

Ofta kan man undvika kortavgifterna hos resebyråerna genom att köpa biljetterna av utländska resebyråer istället, men det är kanske lite överkurs. Du kommer att behöva övernatta i Madrid och det är ditt val ifall du väljer ett vandrarhem för drygt en hundralapp eller Hilton.

Toppen