D
Deleted member 53670
Guest
Då är det Gwangjang market som gäller, Myeongdong är mer western influence.Ja just koreansk street food kommer vara en stor del av denna resa hoppas ja på![]()
Då är det Gwangjang market som gäller, Myeongdong är mer western influence.Ja just koreansk street food kommer vara en stor del av denna resa hoppas ja på![]()
Har bott på Conrad vid senaste besöket, ligger inte mitt i smeten har T-bana i närheten.
Har även bott på detta BW https://www.bestwestern.com/en_US/b...stern-premier-gangnam/propertyCode.99507.html Även det nära till T-banan
Samt detta ute vid flygplatsen https://www.bestwestern.com/en_US/book/incheon/hotel-rooms/best-western-premier-incheon-airport/propertyCode.99509.html?mobile=iOS&rm1adults=1&rm1children=0&rooms=1&attraction=Seoul,%2520Sydkorea&checkIn=2023-08-19&checkOut=2023-08-21&loginStatus=true&ssob=IPADAPP
Samtliga hotell har jag varit nöjda med.
Självklart skall ni besöka DMZ, hotellen hjälper till att boka biljetter, har ni kikare ta med den.
Trevlig resa!![]()
Koreas demilitariserade zon – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
Jag blottar min okunskap när det gäller JSA, tyvärr 0 koll.Mycket bra förslag med att besöka DMZ. Googlade runt lite och det verkar inte vara några problem att hitta turer för det. Dock blev jag sugen på JSA med, men det verkade värre att hitta turer till. Vet du något om det eller får man kolla med hotellet sen på plats?
Tackar! Vi är där fredag kväll till måndag kväll. Lovar att det blire ett resereportage likt senast i SFOJag blottar min okunskap när det gäller JSA, tyvärr 0 koll.
Jag vet inte hur många dagar i är i Korea, får ni lite tid ”över” ta snabbtåget till Busan
![]()
Busan – Wikipedia
sv.m.wikipedia.org
![]()
Soul to Busan Train - Tickets, Schedule & Map
All information about Seoul to Busan Train route in one place: travel time, distance, ticket price and the route description. Book your train tickets here!www.koreatrains.com
Hälsa kärleken och gratulera i förväg, hoppas ni får en trevlig resa och vistelse i Seoul, självklart skriver du ett par rader om resan här på BC.
Gå och drick drinkar på Mixology, en grym coctail-bar.
Mycket bra förslag med att besöka DMZ. Googlade runt lite och det verkar inte vara några problem att hitta turer för det. Dock blev jag sugen på JSA med, men det verkade värre att hitta turer till. Vet du något om det eller får man kolla med hotellet sen på plats?
Är inte JSA avstängt för turister sedan en amerikansk turist sprang över gränsen? Jag har en DMZ-tour inbokad men det fanns ingen möjlighet att boka JSA vad jag kunde se.Nu var det typ 7-8år sen, men körde en jsa tour med företaget cosmo.jin. Kollade snabbt tripadvisor och folk verkar fortfarande nöjda med dom.
Book Seoul Tour | Cheap Korea Tour Packages | Full Day Trip ? Cosmojin
Discover the best places in Seoul. Book packages and activities online with our best price guarantee! Read reviews about tours and attractions in Korea.eng.cosmojin.com