Angående att förskottsbetala. Jag har aldrig fått en faktura ännu men antar att OCR kommer vara samma varje månad. Är OCR ens kontonummer som man tex anger för att koppla efaktura eller måste man kontakta dom för att veta sitt OCR och kunna betala in?
Nej det är inte samma. Men om du går in i appen.Tittade precis i appen och jag kan inte se något där. Men jag har heller inte fått någon/min första faktura.
Är OCR samma som ens kontonummer?
Sorry mitt fel; Klicka på kontoutdrag.Jag ser inget sådant?
Info om OCR kommer på första fakturan. Tills dess ser du inget i appen.Sorry mitt fel; Klicka på kontoutdrag.
Tyvärr står det bara att jag inte har några kontoutdrag att visa. Tror jag får vänta på fakturan alt ringa dom. Tack iaf!Sorry mitt fel; Klicka på kontoutdrag.
Även om det kanske kommer funka att göra så rent tekniskt så är det inte så kortet är tänkt att användas. Jag skulle därför istället ansöka om att höja din kreditgräns. Eftersom du i dagsläget har nästintill den lägsta kreditgräns så lär det inte vara några problem om du tidigare skött ditt konto. Det tar ca 5 minuter på telefon, sen är det klart. Lycka till!![]()
Jag tror jag ansökte om höjning i SMS, fick nya limiten på <10 sekunder.Går det så fort att höja krediten alltså?
Jag gjorde en ansökan om höjning i appen för 24h sedan. Ännu har ingenting hänt, inte fått något mail heller.