Anders Östling
Medlem
Tyckte att OP skrev att han hade C hem. Läste kanske fel.Du kommer inte in i Polaris med status. Du måste ha Business eller First interkontinentalt.
Tyckte att OP skrev att han hade C hem. Läste kanske fel.Du kommer inte in i Polaris med status. Du måste ha Business eller First interkontinentalt.
Tyckte att OP skrev att han hade C hem. Läste kanske fel.
Ja, det gör du. Det kommer också finnas en Polaris Lounge på Dulles, men exakt när under 2019 den öppnar är inte annonserat. Jag hade åkt som din ursprungsplan. Efter SK925 till CPH så finns det massor av alternativ:
Lufthansa till MUC/FRA
United till LHR/FRA/BRU
Tusentals resenärer åker som du..varje dag. Det verkar gå bra för de flesta![]()
Jag tror inte du kan åka dagen före, ditt uppehåll i IAD kommer att överstiga 23 timmar och 59 minuter vilket är max stop tid man får ha på en bonusresa.Skulle ditt råd då vara, givet samma slinga, att boka in mig på en flight CUN-IAD dagen innan (finns inga tidigare flyg samma dag).)
Om jag landar i IAD 20:00 och tar flyget dagen därpå kl 17:15 borde väl det fungera? Eller missar jag något finstilt?Jag tror inte du kan åka dagen före, ditt uppehåll i IAD kommer att överstiga 23 timmar och 59 minuter vilket är max stop tid man får ha på en bonusresa.
Det är helt OKOm jag landar i IAD 20:00 och tar flyget dagen därpå kl 17:15 borde väl det fungera? Eller missar jag något finstilt?
Det är helt OK
Så @agehall som gärna vill ha ett dygn för connection i USA om det är något viktigt som skall göras borde alltså få flygförbud?Om oron är så stor för att ett byte som ligger inom minimum connecting time ska gå åt skogen så hade jag nog funderat på om man överhuvudtaget ska ut och flyga. Det finns oändligt många fler faror som har betydligt större konsekvenser än en missad anslutning vilket sedermera ombokas till nästa tillgängliga flyg. I värsta fall kommer man väl hem en dag sent.