Alx, min respekt är fullkomlig för dina inlägg, åsikter och tankar. Jag kommer inte hålla med om allt och jag tycker inte SAS är perfekt men det är klart jag beskriver min upplevelse precis som alla andra gör här. Min bild och upplevelse stämmer garanterat inte överens med allas, kanske inte ens någons, men jag uttrycker just det jag upplevt och känner. Men, jag precis som du, tycker inte det är okay om någon kund inte blir tagen på allvar. Det vore ju bra om det fanns ett sätt att jämföra allas upplevelser i verkligheten och på så sätt kunna påverka i rätt riktning. Visst är det så att jag säkert blir behandlad med silkesvantar men det betyder inte att jag tycker man skall behandla anda mycket sämre än mig då upplevelser eller behandling varit dålig. Vi är alla kunder som har våra rättigheter. Och, jag lovar att jag håller med då jag tycker att SAS har gjort fel... och kan jag dessutom då hjälpa till så gör jag gärna det..
Alx, med vilket bolag flyger du helst? Har du liknande mina positiva upplevelser av annat flygbolag du reser frekvent med, i så fall vilket?