Senaste nytt

Förlorat laptop på planet

Fick hjälp av SAS service desk när jag glömde fånen en gång.

Tog inte mer än en 40-50 minuter så hade jag fått tillbaka den. Men då kom jag ju på det medan jag fortfarande var på flygplatsen

Om den kommit in så är det bara att åka dit och hämta den (kostar 300 vill jag minnas) Allt som glöms på planen hamnar på Arlanda.
Jag glömde min iPad på Swiss flyg till Zurich för några veckor sedan. Första gången för mig. Kom på det typ 10 min efter jag gått av. Tur att jag hade lång transfer för det tog 3 h innan de kunde rapportera att de hittat den.

Iaf det kostade 30 CHF att hämta ut den. Då jag åkt C så slapp jag någon annan avgift. Hade jag varit HON hade jag sluppit de andra 30 CHF med

Jag glömde en Macbook Air på ett plan från Oslo (till Arlanda) för ~6 år sedan. Minns inte om det var SAS eller Norwegian. Hursomhelst så blev den inlämnad till lost+found och jag kunde återhämta den där mot beskrivning (serienummmer OJMR). Jag tycker att det är beundransvärt att prylarna inte försvinner på vägen. En avgift för att hantera förvaringen och återlämningsprocessen förtjänar de.

Last edited:
Toppen