Senaste nytt

Förlängt guld av outgrundlig anledning

På mitt kort står: Membe since 04/2013 , exp 03/2015 . Jag fick alltså 2 år GOLD för australientrixet.
På hemsidan har det hela tiden stått att jag kommer att bli BLUE 2015 om jag inte har massa fler stays.
Blir i vart fall en stay imorgon på alla hjärtans dag :rolleyes:

Hej,

Idag fick jag mitt nya kort från Hhonors, som många i denna tråden gjorde jag Australientricket. Jag fick guldkort men med samma slutdatum som på befintligt vilket är mars 2014. Kontentan är att Australientricket inte gäller för evigt, jag har varit medlem sedan juni 2012.

Jag fick även nytt kort från Best Western, där jag tidigare statusmatchade och fick Diamond nivå för ett år sedan. Nu fick jag en soft landing ned på Platinum.

Jag fick också mitt nya guldkort idag, tyvärr med slutdatum mars 2014. Jag har också varit medlem sedan 2012. Ni som har fått ert guld förlängt till 2015, blev ni medlemmar 2013? Om det nu är 2 år som gäller.

Med facit i hand så skulle man ju ha skaffat ytterliggare ett guldkort 2013.

Jag fick också mitt nya guldkort idag, tyvärr med slutdatum mars 2014. Jag har också varit medlem sedan 2012. Ni som har fått ert guld förlängt till 2015, blev ni medlemmar 2013? Om det nu är 2 år som gäller.

Med facit i hand så skulle man ju ha skaffat ytterliggare ett guldkort 2013.

Det är ju bara skaffa ett till, dock är de inte gratis lägre, men de säljs på e-bay eller via mile point
Är lätt värt några dollar!

Mitt är förlängt till 2015 utan att jag bott en enda natt sen jag "fick" mitt. Osäker på när jag blev medlem dock, inte fått något kort heller.. Claimade ett nytt idag så får väl vänta någon vecka nu.
För övrigt om jag bokar hotell via hotels eller expedia, kan jag fortfarande dra nytta av alla förmåner som frukost etc.? Eller finns det skrivet någonstans att fördelarna inte gäller om man bokar via 3e part?

Toppen