Senaste nytt

Förhoppningar om nya SAS/Avis kampanjer

Det är ju lite synd att det inte dyker upp någon kampanj när man klickar sig vidare med länken (än i vart fall). Kan det vara så att det främst syftar på tidigare kampanjer och att någon tycker det är kul att driva med oss :mad::rolleyes:

Det är ju lite synd att det inte dyker upp någon kampanj när man klickar sig vidare med länken (än i vart fall). Kan det vara så att det främst syftar på tidigare kampanjer och att någon tycker det är kul att driva med oss :mad::rolleyes:
Det är ju positivt att det verkar finnas hopp om en ny kampanj i alla fall. Att SAS skulle bidra med "humor" på sin sida utöver det humoristiska i hur dålig den varit under en längre tid är ju dock mindre troligt :)

Nej inte flyger man mkt revenue nu inte..... och när jag gör det blir det oftast ej SAS.
Kommer inte gå in för att nå Diamond nästa år, utan ser det som en bonus om jag kommer dit :)

Jag kommer få lägga om min Diamond strategi lite då det blir så mycket awards för resor till USA/Asien nu.
Nej inte flyger man mkt revenue nu inte..... och när jag gör det blir det oftast ej SAS.
Kommer inte gå in för att nå Diamond nästa år, utan ser det som en bonus om jag kommer dit :)
Avis-kampanjerna kanske är en uttänkt plan från SAS att minska antal Diamond ;)

Om det inte vore för dessa kampanjer (och liknande, som Hertz nyss) skulle jag nog inte spara alls på eurobonus, men det är som sagt väldigt mycket poäng för pengarna.
Lite dumt för mig just nu är att jag ska göra tre bokningar för januari i Australien nån gång nu under hösten, men just Australien verkar sällan ingå i den här typen av kampanjer vad jag sett? Eller hyrbilskampanjer öht...

Blir jobbigt för EB-statusen om de fortsätter med dessa kampanjer. 700*11 SEK för C till US är svårslaget för ombokningsbara biljetter, jag har inte rest mycket revenue longhaul detta året.
Inget är väl mer lättlöst! :)
Det är "bara" att hyra ytterligare bilar, 30 * 700 ger dig 300 000 extrapoäng som snabbt kan bli 30 000 baspoäng. Lägg till Amex och Mastercard, så är 2/3 och lite till av Diamondkortet redan räddat...

Just det jag har SAS till.
Det är inte mitt primära program utan har det mestadels för awardresor och för billiga weekends i ECO till polarna i USA :)

Om det inte vore för dessa kampanjer (och liknande, som Hertz nyss) skulle jag nog inte spara alls på eurobonus, men det är som sagt väldigt mycket poäng för pengarna.
Lite dumt för mig just nu är att jag ska göra tre bokningar för januari i Australien nån gång nu under hösten, men just Australien verkar sällan ingå i den här typen av kampanjer vad jag sett? Eller hyrbilskampanjer öht...

Så viktigt är inte status med ett bolag jag sällan flyger på :)

Inget är väl mer lättlöst! :)
Det är "bara" att hyra ytterligare bilar, 30 * 700 ger dig 300 000 extrapoäng som snabbt kan bli 30 000 baspoäng. Lägg till Amex och Mastercard, så är 2/3 och lite till av Diamondkortet redan räddat...

Förhoppningsvis ligger SAS bara lite före och denna kampanj kommer igen, det börjar ta slut på tidigare kampanjens hyror nu så varför inte? :) Sen är det väl ingen garanti att det är Grupp C i 3 dagar som är kravet, utan att man måste gå på något "större" och längre, men men, vi ser väl inom kort om det händer något.

Toppen