Senaste nytt

Förhoppningar om 1 Miljon Billiga resor kampanjer med SAS

Det kanske är ett problem för vissa konsumenter, men inte för oss på BC som vill ha 30p/100kr, då är det American Express som gäller på sas.se :)

Nu är det bara hålla tummarna, har några resor att boka.

OT men en liten påminnelse: Även om man vill ha täckning för det man köper så bör man alltid köpa på kreditkort, pga den extra trygghet det ger vid eventuella problem.

När lönen kommer är ju helt ointressant i förhållande till när inköp görs. Det som är intressant är när AmEx-fakturan kommer i förhållande till lönen...

Det är så sant som det är sagt sant, halv-ot: vet du eller någon annan om det går att ändra? Min ligger lite "dumt"

OT: Ingen med status som fått något mail eller liknande? Jag är i bestånd att boka lite resor och vet ej hur länge jag vågar vänta.

Ja det går att ändra brytdatum hos Amex, förutsatt att du varit kund minst 6 månader.
Det är så sant som det är sagt sant, halv-ot: vet du eller någon annan om det går att ändra? Min ligger lite "dumt"

OT: Ingen med status som fått något mail eller liknande? Jag är i bestånd att boka lite resor och vet ej hur länge jag vågar vänta.

Toppen