Senaste nytt

Fördröjning av poängdragning vid bokning av award resa

pqvst

Medlem
Den 15:e januari bokade jag en award resa (med 2-4-1) genom att ringa Tallinn. Efter att jag bokade resan upptäckte jag att de inte hade dragit några poäng och jag hade fortfarande kvar min 2-4-1.

Nu, 3 veckor efter att jag bokat resan och 4 dagar efter att jag kommit hem från resan, har de dragit poängen och min 2-4-1 är borta. Har någon annan varit med om detta? Vad jag hört så ska vanligtvis poängen försvinna direkt när man bokar.

Nu var jag försiktig och använde inte poängen. Vem vet vad som hade hänt om jag bokat en ny resa innan de hunnit dra poängen (negative poängsaldo?). Eller så hade de upptäckt felet när jag försökt boka en ny resa.

• Gilla
Reactions: Gus
Har hänt mig med. Hade heller inte använt poängen och skulle vara väldigt försiktig med det. Vet inte vad de hade gjort om du inte haft poängen kvar och redan hunnit rest. Har du inte rest så hade de säkert avbokat resan

Det har hänt förr. Det är bara tacka och ta emot så händer detta igen för någon annan.
Det är inget som behöver diskuteras vidare och går utmärkt att söka här på forumet för liknande händelser.

Toppen