Har du fakta som stödjer det? Jag kan inte påminna mig att jag sett några siffror som visar på högre sannolikhet att överleva långt bak i planet.[/QUOTE
Vid en krasch överlever man ju ändå något längre än de som sitter i främre delen av kabin?
Har du fakta som stödjer det? Jag kan inte påminna mig att jag sett några siffror som visar på högre sannolikhet att överleva långt bak i planet.[/QUOTE
Tar hellre de extra sekunderna med ett glas champagne i handen längst fram!Vid en krasch överlever man ju ändå något längre än de som sitter i främre delen av kabin?
Fråga de som var med på Asiana flight 214 när de slog i stjärten vid landning...Vid en krasch överlever man ju ändå något längre än de som sitter i främre delen av kabin?
Nån som flugit Economy med Air New Zealand i en Boeing 787-9 eller en Airbus A320? Var vill man sitta i dessa plan?
Fråga de som var med på Asiana flight 214 när de slog i stjärten vid landning...
Kalla mig omogen men jag tycker att det var avancerad rolig humor framförallt av den praktikant på myndigheten som läckte namnen!Riktigt olustigt skämt på det ämnet, inte kul för nyhetsuppläsaren...
Kalla mig omogen men jag tycker att det var avancerad rolig humor framförallt av den praktikant på myndigheten som läckte namnen!
Men praktikanten har väl fast tjänst numera?Sen fick tre producenter på KTVU sparken, en fjärde anställd slutade självmant. Men jag erkänner att jag också skrattade.![]()