Senaste nytt

Förboka plats i business class

Sitter på OSL nu och ska flyga till TOS. Flyger SAS plus och är EBG. Gjorde en platsbokning vid bokning, den platsen som fanns var vid gången och jag klarar inte av att sitta där, kallsvettas och får hybris. Frågade när jag checkade in väskan om det fanns nån fönsterplats ledig i GO, men nej hela kärra fullbokad. Vad gör jag? Biter ihop i 1,50 min eller frågar vid gaten om det finns en fönsterplats?

Sitter på OSL nu och ska flyga till TOS. Flyger SAS plus och är EBG. Gjorde en platsbokning vid bokning, den platsen som fanns var vid gången och jag klarar inte av att sitta där, kallsvettas och får hybris. Frågade när jag checkade in väskan om det fanns nån fönsterplats ledig i GO, men nej hela kärra fullbokad. Vad gör jag? Biter ihop i 1,50 min eller frågar vid gaten om det finns en fönsterplats?
Både och, antagligen. Fråga igen vid gaten, det kan vara någon som inte dyker upp. Alternativt fråga vänligt de som sitter närmast vid fönstret när du är ombord om de kan tänka sig byta. Absolut inte säkert att någon gör det, men så länge man gör det vänligt så skadar det aldrig att fråga!

men du har postat i BA forumet ????

• Gilla
Reactions: bnr
Toppen