Golfkillen
Medlem
Men då får jag väl inga poäng som värvare?Får samma svar på min personliga länk men om man går via förstasidan och utan inbjudan verkar det fungera att ansöka, dock med tillägget "Korten levereras under november månad".
Men då får jag väl inga poäng som värvare?Får samma svar på min personliga länk men om man går via förstasidan och utan inbjudan verkar det fungera att ansöka, dock med tillägget "Korten levereras under november månad".
Stämmer såvitt jag vet.Men då får jag väl inga poäng som värvare?
Funkar det att värva nu för er? Jag försöker bjuda in en person, men han får bara upp att det är stängt för tillfället. Jag hade för mig att jag läst här att det skulle fungera igen (gäller både Elite och Premium).
Får samma svar på min personliga länk men om man går via förstasidan och utan inbjudan verkar det fungera att ansöka, dock med tillägget "Korten levereras under november månad".
Ser att Loungeaccessen är kvar på min värvningssida också (Premium), hoppas det stämmerNu fungerar länkenBlev precis värvad till ett Elite.
Loungeaccess med Premium Card?!Ser att Loungeaccessen är kvar på min värvningssida också (Premium), hoppas det stämmer![]()
Mot betalning har det alltid gått?Loungeaccess med Premium Card?!
Mot betalning har det alltid gått?
(Antar att det är det som avses)
Jag menade mot betalning, en rabatterad summa på ARN och GOT, som tidigare...Ja alright, trodde vi pratade typ Priority Pass eller liknande.![]()