Det är väl snarare ett faktum och inte ett stalltips, tillhör de något annat av vad man kan utläsa nu?
I övrigt skulle det vara väldigt befriande med en intervju här på BC med någon från SAS som kunde redogöra för turerna kring först ett väldigt bra (som EB -medlem) till att sedan göra en stor försämring. Hur kunde de vara så fel ute för ett par år sedan? Har de fler EB-medlemmar än de tänkt sig/mäktar med? Flyger folk för mycket och är för lojala? Hur kunde de inte analysera eller räkna på effekterna innan eller har de börjat bli arroganta igen? Många frågor men hittills väldigt få svar.
Mycket tråkigt att de tagit bort den klaraste, förlåt enda fördelen mot övriga fullservicebolag. Systemet de hade och måste ändå erkänna till stor del har, har gjort att jag varit, som någon uttryckt det, "kriminellt" lojal mot SAS i princip allt jag gör (shopping, semester, tidsplanering, ibland nästan pinsamt i ärlighetens namn) men jag har även känt att detta verkligen betalat sig. Något som jag antar precis är tanken men om det inte lönar sig skulle jag även vilja få detta någorlunda förklarat för mig.