Senaste nytt

Få Eurobonuspoäng med elavtal från Fortum

Kimmen00

Medlem
Fick följande svar av SAS:

Tack för ditt mail.



Av misstag skickade Fortum in en gammal informationsfil med poäng för registrering, då dessa poäng redan var registrerade

första gången dom skickade in denna fil har extra poängen som registrerades återkallats.



Ha en bra dag.
 

KennethL

Medlem
Fick just svar från SAS att det beror på att Fortum felaktigt registrerat antal poäng med datering i juni 2017. Kollade just det och verkar finnas 2 poster registrerade den 30 juni 2017.
 

mha321

Medlem
Fick just svar från SAS att det beror på att Fortum felaktigt registrerat antal poäng med datering i juni 2017. Kollade just det och verkar finnas 2 poster registrerade den 30 juni 2017.
Faktiskt lite fascinerande att man nu upptäcker ett fel som gjordes 2017. Vad har gjort att man kört någon form av avräkning nu tro -- förnyelse eller avslut av avtalet mellan SAS och Fortum kanske.
 

varva77

Medlem
Borde inte administreringen kosta mer än att bjuda på 250 poäng...?

Kan bara hålla med och om de nu bemödade sig med att fixa till detta förödande problem så vore kanske också på sin plats att skicka ut något. Inte minst för deras egen skull. Får hoppas att de har bättre saker att göra i dessa tider än att svara på varför det dyker upp en konstig post från ingenstans...
Fick just svar från SAS att det beror på att Fortum felaktigt registrerat antal poäng med datering i juni 2017. Kollade just det och verkar finnas 2 poster registrerade den 30 juni 2017.
 

Canadien

Medlem
Faktiskt lite fascinerande att man nu upptäcker ett fel som gjordes 2017. Vad har gjort att man kört någon form av avräkning nu tro -- förnyelse eller avslut av avtalet mellan SAS och Fortum kanske.
Gjordes felet 2017, eller gjordes det nyligen, men daterades till 2017 i EB-systemet? De bakdaterar ju saker hela tiden, när man köper baspoäng, när man får sina MC-poäng e t c.
 
Toppen