Mattias Holmén
Medlem
Jag tecknade detta under december månad för att få 10000p som välkomstbonus, samt 250p/mån under resten av året. Som rubriken löd på hemsidan så stod det "Få 13000p första året", men lite längre ner i texten hade dom ändrat till att man fick 6000p i välkomstbonus, samt 250/månm dvs enbart 9000p första året. (se bilder)
Jag kontaktade därför deras kundtjänst för att försäkra mig om att jag skulle få 13000p då jag förstod att dom ändrat kampanjen men "glömt" ändra i rubriken. Jag fick in mina poäng på kontot idag men ser även att rubriken på kampanjen nu är ändrad.
Erbjudandet i dagsläget är alltså 9000p första året, och 3000p nästkommande år.
Det står dock fortfarande fel poängbelopp (13000p) hos SAS.
Kampanjen var alltså redan ändrad till 9000p, om det nu är någon som nu tänkte påstå att det är jag som har förstört kampanjen
.
Nu slipper någon annan byta elavtal, och bli snuvade på poäng.
Jag kontaktade därför deras kundtjänst för att försäkra mig om att jag skulle få 13000p då jag förstod att dom ändrat kampanjen men "glömt" ändra i rubriken. Jag fick in mina poäng på kontot idag men ser även att rubriken på kampanjen nu är ändrad.
Erbjudandet i dagsläget är alltså 9000p första året, och 3000p nästkommande år.
Det står dock fortfarande fel poängbelopp (13000p) hos SAS.
Kampanjen var alltså redan ändrad till 9000p, om det nu är någon som nu tänkte påstå att det är jag som har förstört kampanjen
Nu slipper någon annan byta elavtal, och bli snuvade på poäng.
Attachments
Last edited: