Senaste nytt

Få 60 000 poäng när du ansöker om SAS Amex premium

gneken

Medlem
Någon som sökt premiumkortet och fått poängen än? Såg i tråden för Elite att det börjat dyka upp för folk där.
 
Inga poäng här heller.
Tekniska problem fick jag till svar.
Enligt killen jag pratade med så borde jag inte ha så bråttom utan poängen kommer.
Han kallade det en förmån att få de extra poängen.
Jag trodde det var en avtalad förmån som föll ut senast 31 mars om jag tecknade kortet, handlade för minst 36000 kr före sista januari. Men jag har tydligen missförstått Amex erbjudande. :);)
 

Flyer722

Medlem
Inga poäng här heller.
Tekniska problem fick jag till svar.
Enligt killen jag pratade med så borde jag inte ha så bråttom utan poängen kommer.
Han kallade det en förmån att få de extra poängen.
Jag trodde det var en avtalad förmån som föll ut senast 31 mars om jag tecknade kortet, handlade för minst 36000 kr före sista januari. Men jag har tydligen missförstått Amex erbjudande. :);)
Sist amex segade med poängen tillkom det kompensation. Försök få till ett ärende när du ringer alternativ via chattsupporten.
 

filip23

Medlem
Inga poäng här heller.
Tekniska problem fick jag till svar.
Enligt killen jag pratade med så borde jag inte ha så bråttom utan poängen kommer.
Han kallade det en förmån att få de extra poängen.
Jag trodde det var en avtalad förmån som föll ut senast 31 mars om jag tecknade kortet, handlade för minst 36000 kr före sista januari. Men jag har tydligen missförstått Amex erbjudande. :);)
Ja det är ju snarare dom som bryter mot avtalet eller inte uppfyller sin del av det. Har dom inte möjlighet att lösa poäng på avtalad tid borde dom inte ha kampanjer som dom själva inte kan leva upp till. Ursäkta uttrycket men vilken tomte på kundtjänst som uttrycker sig så :rolleyes::D
 

gneken

Medlem
Inga poäng ännu. Minns inte exakt när flickvännen ansökte, men va nån gång i mitten/slutet av oktober.
I lördags skrev vi till kundtjänsten via chatten. De kollade och nämnde då att kortet aktiverades den 1.a november och det var en annan aktiv kampanj då och det var den som gällde.

Påpekade då att signup bonusen på 60k är det vi ska ha för det står ingenstans om något aktiveringsdatum eller något sådant utan att det som gällde va att man skulle ansöka senast sista oktober och att de borde kunna se det.

Agenten kollade om och sa att det stämde och att 60k skulle finnas på kontot om ca 7-10 arbetsdagar. Vi får se hur det slutar.
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen