MrRob
Medlem
Inga poäng för inbjudaren?
Nej, det här är ingen värvningskampanj..
Inga poäng för inbjudaren?
Var inte så stressad, poängen bör komma senast den 31mars om dom inte kommer senast den 31mars kommer du få en kompensation.Någon som sökt premiumkortet och fått poängen än? Såg i tråden för Elite att det börjat dyka upp för folk där.
Nej inte kommit (Premium). Skriv gärna när du fått dina.Någon som sökt premiumkortet och fått poängen än? Såg i tråden för Elite att det börjat dyka upp för folk där.
Sist amex segade med poängen tillkom det kompensation. Försök få till ett ärende när du ringer alternativ via chattsupporten.Inga poäng här heller.
Tekniska problem fick jag till svar.
Enligt killen jag pratade med så borde jag inte ha så bråttom utan poängen kommer.
Han kallade det en förmån att få de extra poängen.
Jag trodde det var en avtalad förmån som föll ut senast 31 mars om jag tecknade kortet, handlade för minst 36000 kr före sista januari. Men jag har tydligen missförstått Amex erbjudande.![]()
Ja det är ju snarare dom som bryter mot avtalet eller inte uppfyller sin del av det. Har dom inte möjlighet att lösa poäng på avtalad tid borde dom inte ha kampanjer som dom själva inte kan leva upp till. Ursäkta uttrycket men vilken tomte på kundtjänst som uttrycker sig såInga poäng här heller.
Tekniska problem fick jag till svar.
Enligt killen jag pratade med så borde jag inte ha så bråttom utan poängen kommer.
Han kallade det en förmån att få de extra poängen.
Jag trodde det var en avtalad förmån som föll ut senast 31 mars om jag tecknade kortet, handlade för minst 36000 kr före sista januari. Men jag har tydligen missförstått Amex erbjudande.![]()