Jag väntar på mina 5k sedan oktober. Beror nog på kontoret. Ring maila och tjata!
Kimmen00 Medlem 7 Februari 2025 #151 Flyer722 skrev: Jag väntar på mina 5k sedan oktober. Beror nog på kontoret. Klicka för att utvidga... Ring maila och tjata!
Flyer722 skrev: Jag väntar på mina 5k sedan oktober. Beror nog på kontoret. Klicka för att utvidga... Ring maila och tjata!
Flyer722 Medlem 7 Februari 2025 #152 Kimmen00 skrev: Ring maila och tjata! Klicka för att utvidga... Gjorde förra månaden, då sa han kan ta upp till 6veckor.
Kimmen00 skrev: Ring maila och tjata! Klicka för att utvidga... Gjorde förra månaden, då sa han kan ta upp till 6veckor.
B Borje L Medlem 7 Februari 2025 #153 Kimmen00 skrev: Värderade villan förra veckan.. igår kom de 5000p inramlandes. Smidigast hittills av de gånger jag värderat av Bjurfors. Ofta har man fått tjata på mäklarna att rapportera in det. Klicka för att utvidga... Är det muntlig eller skriftlig värdering som krävs?
Kimmen00 skrev: Värderade villan förra veckan.. igår kom de 5000p inramlandes. Smidigast hittills av de gånger jag värderat av Bjurfors. Ofta har man fått tjata på mäklarna att rapportera in det. Klicka för att utvidga... Är det muntlig eller skriftlig värdering som krävs?