Senaste nytt

Få 30,000 extrapoäng när du ansöker om ett SAS AMEX innan 16 OKT 2019 [Norge]

Kanske bryta ut det svenska erbjudandet till en egen tråd. Inget illa ment men ordet Norge i rubriken kan nog få en del att missa detta. Anmäler mitt inlägg.

Gäller endast SAS Amex Blue ser det ut som på de andra korten är det gratis 3 månader som är "Just nu"-erbjudanset
Då är det ju inte ett superbra erbjudande, man "förlorar" ju 6000poäng på en spend om 60.000SEK jämfört med Elite. Dessutom ingen 2-4-1 annat än inom Europa... Annars låter ju 30000 poäng onekligen lockande :)

Då är det ju inte ett superbra erbjudande, man "förlorar" ju 6000poäng på en spend om 60.000SEK jämfört med Elite. Dessutom ingen 2-4-1 annat än inom Europa...
Nej det är nog inte riktat mot de som har eller kan tänka sig Elite utan mer mot nya amexanvändare antar jag. Tror möjligen att spendkraven är lite väl tuffa för att locka till sig "ej redan frälsta".

Då är det ju inte ett superbra erbjudande, man "förlorar" ju 6000poäng på en spend om 60.000SEK jämfört med Elite. Dessutom ingen 2-4-1 annat än inom Europa... Annars låter ju 30000 poäng onekligen lockande :)
36000 poäng istället för 12000 med mitt Elite. Det låter som ett ganska bra erbjudande för oss som redan är uppe i 300k spend på Elite.

Toppen