Senaste nytt

Extra väska med Aegean Guld!?!?

Skulle jag ha signat upp mig för Aegeans program när jag flög tidigare i somras eller kommer jag lika långt poängmässigt med SAS EBB....

Skulle jag ha signat upp mig för Aegeans program när jag flög tidigare i somras eller kommer jag lika långt poängmässigt med SAS EBB....
Hur menar du? Antal väskor du får checka in? Mig veterligen ger inte Aegeans basnivå eller EBB några förmåner alls vad gäller bagaget.
Poängintjäning kan ju skilja lite beroende på hur du flyger, men det är ett ämne för en annan tråd.

Nu var jag helt ute och cyklade i fel tråd. Min post hade inget att göra med bagaget sorry... :cool: Jag flög ARN-ATH med Aegean och fick 1600 poäng, försökte hitta ny tråd för att fråga om man hade fått mer poäng om man var medlem i Aegeans program än Eurobonus.

Nu var jag helt ute och cyklade i fel tråd. Min post hade inget att göra med bagaget sorry... :cool: Jag flög ARN-ATH med Aegean och fick 1600 poäng, försökte hitta ny tråd för att fråga om man hade fått mer poäng om man var medlem i Aegeans program än Eurobonus.
Poäng är ingen global valuta, hos vissa bolag man en resa kosta 10k poäng och samma resa med något annat program kan kosta 50k poäng.
Du måste titta på vad du ville få ut av poängerna för att kunna avgöra var du får bäst värde.

Toppen