Senaste nytt

Extra bonusplatser hos SAS

Jag ringde Tallin och de sa åt mig att de kunde INTE använda erbjudandet från amex när man redan bokat, men hon knappade runt lite och kunde hitta platser dagen efter jag ville resa som fanns kvar och kunde bokas av henne. Då gjorde vi som så att jag avbokade online och då dök de platser jag hade bokat tidigare upp igen och hon bokade bara om det. De sa att det inte alltid dyker upp igen om man avbokar men denna gång hade jag tur då uppenbarligen. Så två stycken Luleå - San Fracisco bokat över påsk för 100 000 poäng och 1500 kr i business såklart :)

Jag ringde Tallin och de sa åt mig att de kunde INTE använda erbjudandet från amex när man redan bokat, men hon knappade runt lite och kunde hitta platser dagen efter jag ville resa som fanns kvar och kunde bokas av henne. Då gjorde vi som så att jag avbokade online och då dök de platser jag hade bokat tidigare upp igen och hon bokade bara om det. De sa att det inte alltid dyker upp igen om man avbokar men denna gång hade jag tur då uppenbarligen. Så två stycken Luleå - San Fracisco bokat över påsk för 100 000 poäng och 1500 kr i business såklart :)
Blev först lite orolig när jag såg att du fått nobben men hon jag fick tala med hade inga som helst problem med att applicera vouchern på bokningen jag gjorde i lördags. Skönt då jag inte kunde hitta några reservdatum som passade.

Dem var tillbaka samma sekund som samtalet avslutades. Först bara i totalsaldorutan och nu när jag tittade igen så är det ändrat från -200k till -100k i aktiviteter också.

Blev först lite orolig när jag såg att du fått nobben men hon jag fick tala med hade inga som helst problem med att applicera vouchern på bokningen jag gjorde i lördags. Skönt då jag inte kunde hitta några reservdatum som passade.
Samma för mig, hade en bokning ARN-ORD måndag till tisdag veckan efter och ville ändra den till lördag till måndag istället. Var inga problem att ta bort min gamla 2-4-1 bokning och applicera 2-4-1 på min onlinebokning. Däremot kunde hon inte hitta några förbindelser med UA så det blir för mig att boka de seperat och köra lite sightseeing in Chicago också :) @AABack2ARN : Mina 200000 poäng kom in efter ett par min igen på kontot och efter ett par timmar hade -200.000 ändrats till -100.000 på mina EuroBonus sidor. De gamla bokningarna jag gjorde i oktober har försvunnit från mina sidor och jag ser inte heller den i SASappen. Dock har jag inte fått någon avbokningsbekräftelse på min gamla bokning. Har ni andra fått det som avbokat den gamla 2-4-1 bokningen och applicerat den på en normal bonusbokning?

Kollade lite snabbt om det fanns kvar något i Business ARN-SFO, och hittade följande vid en snabb koll 1 jan-1 april.

Ut
17 jan (2p) 18 jan (1p) 21 jan (7p) 22 jan (4p) 24 jan (3p) 28 jan (4p) 29 jan (2p)

5 feb (2p) 12 feb (1p) 15 feb (2p) 18 feb (1p) 21 feb (1p) 25 feb (2p)

4 mars (2p) 5 mars (2p) 6 mars (3p)

Hem
21 jan (5p) 26 jan (6p) 28 jan (1p)

1 feb (1p) 8 feb (2p) 9 feb (8p) 15 feb (4p) 23 feb (6p) 25 feb (5p)

2 mars (5p) 4 mars (1p) 15 mars (1p) 16 mars (3p) 30 mars (8p)

Toppen