Remington Steele
Medlem
American Airlines senarelägger leveranserna av sina 22 A350 till slutet av 2018 istället för nu till våren, enligt loyaltylobby.com. Nu hoppas jag SAS får sina lite tidigare, vad tror ni?
SAS har senarelagt sina beställningar att börja 2019 istället för 2018American Airlines senarelägger leveranserna av sina 22 A350 till slutet av 2018 istället för nu till våren, enligt loyaltylobby.com. Nu hoppas jag SAS får sina lite tidigare, vad tror ni?
Vet. Men tänkte att i sken av denna nyhet kanske kan lyckas få ett par under 2017SAS har senarelagt sina beställningar att börja 2019 istället för 2018
Man vill inte ha dem tidigare, har väl förlängt avtalet på A340 nu när bränslepriset är på den nivå som just nu gäller.Vet. Men tänkte att i sken av denna nyhet kanske kan lyckas få ett par under 2017![]()
Man vill inte ha dem tidigare, har väl förlängt avtalet på A340 nu när bränslepriset är på den nivå som just nu gäller.
Måste nog till ett mirakel om ens 2019 ska hålla.SAS har senarelagt sina beställningar att börja 2019 istället för 2018
Och då är ju frågan hur det påverkar kunder som skall ha Thompson-stolar?Som tidigare har sagts, det är stolstillverkaren Zodiac som är problemet. Inga stolar, inga flygplansleveranser. Airbus är inte glada på dom
Airbus says Zodiac has 'not recovered yet' after delays| Reuters
Det är Kabinutrustning m.m som också kommer från ZodiacOch då är ju frågan hur det påverkar kunder som skall ha Thompson-stolar?
EDIT: När jag tänker efter är nog minus-stolarna Zodiac så det hjälper ju föga...