<span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"></span></span></span><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"><span style="font-family: Calibri">Jag blev inbjuden av SAS att flyga den sista reguljära F-28turen till Ronneby och med vändande maskin till ARN. På returen serverades det"skumpa" </span></span></span><br />
<span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"></span></span></span><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"><span style="font-family: Calibri">Kaptenen ringde någon dag före och hälsade mig välkommen!Han sa att tyvärr så kunde jag inte få sitta i Cockpit, för han skulle ha sindotter med sig och hon ville sitta i Cockpit.<br />
Jag sa att jag skulle sitta på min favoritplats 9 B (på den tiden var B gångplatsoch EXIT när det gäller F-28-4000) </span></span></span><br />
<span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"></span></span></span><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"><span style="font-family: Calibri">På resan från Ronneby annonserade kapten att detta var sistaflygningen med SAS F-28 och det var en speciell känsla för besättningen och enav passagerarna att flyga denna sista flygning efter alla timmar som tillbringatsombord på F-28, gissa om jag kände mig stolt! <br />
Efter några veckor så flög jag till AGH och vad var det för maskin jo F-28 mendå målad i Air Botnias färger, vill minnas att de flög F-28 i några år. </span></span></span><br />
<span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"></span></span></span><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"><span style="font-family: Calibri">Detta inlägg kanske inte passar i tråden, så det är Ok attta bort den! </span></span></span><br />
<span style="font-family: Times New Roman"><span style="font-size: 13px"><span style="color: #000000"></span></span></span>