Senaste nytt

Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80

<blockquote><strong>NotRyan;139793 wrote:</strong> Jag undrar om ens alla EBG som önskar kommer att komma med...</blockquote>
<br />
Man är nog tyvärr ganska chanslös om man inte är EBG här om jag får gissa..<br />
Skadar ju inte att anmäla intresse dock. :)

Om man köper CPH-ARN-CPH flighten på egen hand...ingår man förtfarande i grupen (när man betalar de 395 sek-ska man betala då.. ?) ?

<blockquote><strong>Miramar;139806 wrote:</strong> Om man köper CPH-ARN-CPH flighten på egen hand...ingår man förtfarande i grupen (när man betalar de 395 sek-ska man betala då.. ?) ?</blockquote>
<br />
Javisst! Men köp flexibel biljett för datumet KAN ändras även om vi hoppas att vår plan nu ska vara satt.

<blockquote><strong>korthoga;139813 wrote:</strong> Om SAS helt plötsligt ändrar datum och de ändrar till ett datum som inte passar - är era biljetter refundable?</blockquote>
<br />
Jag har gjort en bokning på SK403 under löftet att detta är sista flygningen med MD-80, juridiskt sett är biljettreglerna för vår bokning inte flexibla. Det faktum att vi är BusinessClass.se, att SAS älskar vårt arrangemang och att vi är 70st EBG/EBP (plus alla som bokat på egen hand) utgör vår trygghet just nu, jag ska försöka få villkoren (sista MD-80 flighten) skriftligt innan vi går ut med bindande anmälan mot deltagare. <br />
<br />
SAS ändrar sin planering dagligen och mycket kommer hända under månaderna fram till Oktober - men ju mer "högprofil" detta arrangemang blir, desto säkrare blir vi att just SK403 den 26/10 också blir rätt flight.

Men detta blir "vanlig" flygning...kan inte SAS tänka sig att göra "speciel" flygning tiil alla intresserade som Alitalia gjorde?<br />
Finns möjlighet att diskutera detta med SAS och få förslag igenom?

<blockquote><strong>Miramar;139828 wrote:</strong> Men detta blir "vanlig" flygning...kan inte SAS tänka sig att göra "speciel" flygning tiil alla intresserade som Alitalia gjorde?<br />
Finns möjlighet att diskutera detta med SAS och få förslag igenom?</blockquote>
<br />
Om du menar "charter" med "speciell" så är det visst möjligt, men vi har kommit fram till att vi inte vill ha en specialflight utan just den sista kommersiella flighten.<br />
<br />
<blockquote><strong>Tlof;139833 wrote:</strong> Som vanligt, inget paket från GOT, Stockholmare....</blockquote>
<br />
Ja, det är helt mitt fel. Jag tänkte CPH/OSL eftersom vi har Meeting Points där men självklart skulle jag räknat med GOT också. Ska se om jag kan rätta till det på måndag.

Toppen