Såg att SQ besättningen lämnar Eventyr nu..
Reagerade på att det var så mkt SQ-personal. Men det kanske brukar vara där de hänger?
Såg att SQ besättningen lämnar Eventyr nu..
Ja så länge de inte ska ut på andra äventyrReagerade på att det var så mkt SQ-personal. Men det kanske brukar vara där de hänger?
12-15 SQ crew i Eventyr var lite förvånande att se. Som sagt var det någon sorts nödlösning av den uppkomma situationen.Ja så länge de inte ska ut på andra äventyr![]()
Det klart är bättre och gömma personalen på loungen än att de blir bombarderade med frågor12-15 SQ crew i Eventyr var lite förvånande att se. Som sagt var det någon sorts nödlösning av den uppkomma situationen.
Lite seg i skallen nu, kan någon vänlig förklara?
Jag har betalt resan för oss båda med Amex Elite. Bagaget är försvunnit, kommer (ev) dyka upp i morgon. Är det bara jag som har rätt till inköp på max 3000? Kommer ej utnyttja allt, behöver bara shorts, tshirt och underkläder. Min kompis har Amex Premium.
Bagageförsening. Maxbelopp 3 000 kronor per person om den försäkrades incheckade bagage inte har anlänt till destinationsflygplatsen inom 4 timmar efter den försäkrades ankomst.
Ytterligare bagageförsening. Ytterligare maximalt 3 000 kronor per person om försäkrads incheckade bagage fortfarande inte har anlänt till destinationsflygplatsen inom 48 timmar efter den försäkrades ankomst.
Bagageförsening. Maxbelopp 2 000 kronor per person om den Försäkrades incheckade bagage inte har anlänt till destinationsflygplatsen inom 4 timmar efter den Försäkrades ankomst,
Ytterligare bagageförsening. Ytterligare maximalt 2 000 kronor per person om Försäkrads incheckade bagage fortfarande inte har anlänt till destinationsflygplatsen inom 48 timmar efter den Försäkrades ankomst
Sista (förhoppningsvis..) fråga, ska jag betala min kompis utlägg eller ska han betala med sitt kort? Vi kommer köpa oavsett, men det vore dumt att göra fel, om det går göra rätt...