Hej!
Vet inte om den här tråden borde vara i resmål eller någon annat forumdel men jag försöker här. Tänkte försöka boka en bonusresa med eurobonus, helst över nyår om det finns tillgängligt. Problemet är att jag inte riktigt vet var jag vill..
Jag behöver alltså hjälp med att hitta mitt nästa resmål. Vill gärna ha möjlighet till både lite avslappnande semester men också äventyr och eventuellt lite backpacking inom landet, gillar att möta nya kulturer och se hur lokalbefolkningen lever. Äventyr kan vara allt från att hajka upp i något häftigt bergsmassiv eller surf på magiska vågor i soluppgången.
Senaste resorna jag varit på är Costa Rica och Sri Lanka så gärna något annat ställe än det i alla fall.
Kom gärna med tips!
Vet inte om den här tråden borde vara i resmål eller någon annat forumdel men jag försöker här. Tänkte försöka boka en bonusresa med eurobonus, helst över nyår om det finns tillgängligt. Problemet är att jag inte riktigt vet var jag vill..
Jag behöver alltså hjälp med att hitta mitt nästa resmål. Vill gärna ha möjlighet till både lite avslappnande semester men också äventyr och eventuellt lite backpacking inom landet, gillar att möta nya kulturer och se hur lokalbefolkningen lever. Äventyr kan vara allt från att hajka upp i något häftigt bergsmassiv eller surf på magiska vågor i soluppgången.
Senaste resorna jag varit på är Costa Rica och Sri Lanka så gärna något annat ställe än det i alla fall.
Kom gärna med tips!
- Varifrån vill du börja din resa? ARN
- Var är din destination? Vart som helst, lite värme och lite äventyr, eventuellt backpacking
- Typ av resa (enkel eller tur och retur)? Tur och retur
- När vill/behöver du resa ut? Någon gång i slutet av december, tidigast 19 december. Gärna över nyår.
- När vill/behöver du komma hem? Senast 19/1
- Hur länge vill du vara borta? 2-3 veckor.
- Hur många personer som skall resa? 1 vuxen
- I vilken kabinklass?
- Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Eurobonus
- Vad är din budget? (per person) 135 000 poäng och 2-4-1 voucher.
- Vad är det viktigaste för dig?
- Resmålet - Vill ha en mix av avslappning och äventyr
- Business class - Vill resa i business class
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan absolut se det som en bonus att få ett längre stop ifall man hinner se något av staden.