Senaste nytt

Eurobonuspoäng till Dubai, senhösten 2018 (2 vuxna 1 barn)

Det fanns ett hyfsat schysst alternativ med Swiss, men då är bytet i Zurich (ZRH) 55 minuter, där vi skall av kärran från CPH och hoppa på den mot DXB.
Hur pass trögnavigerad är Zurich flygplats?
ska gå bra, tumregel är att om de säljer som en genomgående biljett ska det gå.
Även om ni har två små barn så ska 55 inte vara några issues. Det är en extra passkotroll för att ta dig utanför Schengen området mot Dubai.
Ev kan ni kontakta dem I förväg och påpeka så kanske ni får lite support med kidsen, att de iaf har en sulky eller liknande vid de-boarding.
Eftersom ni ev kommer åka business så kanske de till och med kan ställa upp med golfbil, frågan är ju fri...=)
Men som sagt, 55min ska inte vara några problem.

Låter bra, tack för snabbt svar.
Det är lockande att köra på Swiss-alternativet, för att bara få ett "långt" flyg istället för två halvlånga som blir fallet med Turkish.
Dessutom blir det nog Turkish hem, och kan ju vara kul att testa två carriers.

ja, dessutom är swiss bättre än Turskish...

Risk (överhängande) med Turkish är också att det kan bli "halvdana businessclass" då det är 2*3h I princip. de kör väl A321 med förvisso 2+2 I business men inte full business känsla.
Swiss från Zurich kommer ju ha riktrigt business cabin och jag kan tycka att betalar man för business ska man ha det så bra det bara går. Här är Swiss bätrre (I min mening) de kör väl med A330 med riktig biz kabin

SAS kundtjänst såg inget från Swiss alls det datumet, även om den finns som Business Saver Award på UNA:s sökmotor. :-(

tyvärr regel snarare än undantag...
Blev det bokat och klart nu då? Hur ser rutten ut? Vad kostade den summa summarum I poäng+skatter etc?

tyvärr regel snarare än undantag...
Blev det bokat och klart nu då? Hur ser rutten ut? Vad kostade den summa summarum I poäng+skatter etc?
Bokar definitivt ikväll, ville få det bekräftat innan av SAS inför slutlig förhandling med frugan... Återstår att se om hon är lättare eller svårare att övertyga än kundtjänsten på SAS.

Bokar definitivt ikväll, ville få det bekräftat innan av SAS inför slutlig förhandling med frugan... Återstår att se om hon är lättare eller svårare att övertyga än kundtjänsten på SAS.
Det är dumt. Boka om det finns. Vill du sen avboka får du tillbaka alla poäng och pengar. Risken är att platserna försvinner.

Toppen