Senaste nytt

Eurobonuspoäng hos Nordic Choice

Sir Lemon

Medlem
Det finns ju en punkt om att man måste tillåta cookies på den sajt man blir redirected till. I fallet med Nordic Choice via SAS som utgår vid midnatt undrar jag hur jag kan veta om jag tillåtit cookies för NC?
Och vet ngn om frukost ingår i 5-nätterspaketet? Har lusläst villkoren och det står inget där.
 
Last edited:

palmen

Moderator
Får man också poäng om man bokar bonusnätter? Refunder ger ca 15kr för varje bonusnatt
Ja, du får 25 poäng per 100 kronor spenderat. Enda problemet är ju att en bonusnatt kostar 0 kronor och då blir det ju även 0 poäng, men hade bonusnatten kostat pengar hade det givit poäng.
 

Kaik

Medlem
Ja, du får 25 poäng per 100 kronor spenderat. Enda problemet är ju att en bonusnatt kostar 0 kronor och då blir det ju även 0 poäng, men hade bonusnatten kostat pengar hade det givit poäng.

Refunder ger 3,5% cashback på kr spenderat. En bonusnatt kostar 0kr, men jag får ändå 15kr tillbaka. Kanska samma sak händer om man bokar bonusnatt via eurobonus portalen?
 

mha321

Medlem
Ni som använt den här - om man bokar flex, när registreras poängen? Specifikt, om jag idag bokar en flex rate för Januari, kommer jag då få poängen enligt idag (50) eller i januari (25). Inser det rimliga i att poängen inte landar på mitt konto förrän efter faktisk stay, men vet de om att jag bokar idag och ska få dubbla?
 
Toppen