Senaste nytt

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har nära vänner och släkt som kämpat med denna eländiga cancer i olika former. Min mor har klarat sig efter den pärsen hon genomlevt. Jag har en elev som har en aggressiv form av cancer som bara ett fåtal har diagnosticerats. Men han verkar se ljuset just nu. Han har, 19 år gammal, fått det i foten (med amputation under knäet som säkerhet), i ena lungan (med lyckad operation) samt nu senast i lymfan i ena ljumsken (kapslat in sig så de kunde avlägsna det)... Nu har han påbörjat sin utbildning, allt till trots.
Jag önskar allt gott och hoppas att du ändå övervinner detta, vad oddsen än säger.
Och att kunna bidra till lite glädje genom att ge poäng måste jag säga känns mera värdefullt i detta fall än att bara ge till en fond.
Är själv med i ett sällskap som vid varje träff ger bidrag åt prostatacancerfonden (enligt uppdrag just nu), vilket känns extra mycket, eftersom det var den cancern som tog min far allt för tidigt.

Last edited:
Har dessutom skickat en slat med 1 krona per inlägg som jag har skrivit här på BC till Barncancerfonden för att stödja deras arbete, uppmanar även andra BC medlemmar att göra detsamma.

Har precis gjort detsamma ! Dock har jag bara 313 inlägg, men detta skall bli en årlig tradition !
Får se till att posta mycket mycket oftare här på BC.
bcf.png

Hej alla, ESSA / Jessica här...

Jag åkte tyvärr på feber i veckan vilket inte är bra under förutsättningarna.
Det höll på att kosta mig en behandling av cellgifter pga av dåliga värden och annat.
Något jag lyckades övertyga läkaren om att det skulle gå ändå.
Men så sliten jag blev... Onsdagen efter behandlingen sovs bort.

Så nu börjar jag komma på benen igen, jag har följt utvecklingen och ni är helt fantastiska!
Vilken värme och kärlek ni ger mig!

Ett stort TACK!
Flera av er har verkligen slagit knut på er för att hjälpa till och SAS har jobbat hårt för att få till ett bra upplägg för att hjälpa er att hjälpa.

Det kommer att komma ett längre inlägg från mig där jag tar möjligheten att tacka flera av er mer personligen.

Tillsvidare tackar jag alla kollektivt nu för att ni ska veta att jag finns här och ni fyller mitt hjärta och min själ med sån energi och livsglädje!
Det finns en sån generositet hos alla här, det visste jag redan, många av er stöttade mig redan 2014 med kärlek och omtanke.

TACK!

ESSA / Jessica

5,000 poäng skickade. Krya på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen