Senaste nytt

EuroBonusinsamling till en cancersjuk vän och forummedlem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator
Det fungerar. Har precis överfört.

Ingen rolig läsning, men jag hoppas att det går bra och att du får möjlighet att genomföra en riktigt fin resa @ESSA
Bra initiativ @Senator och fint att SAS även kunde vara behjälpliga.

Jag vill understryka att vi är utförare här. Initiativet kommer från f.d. BC eldsjälar som har gjort jobbet med SAS att ta fram detta. Så "credit where credit is due". Däremot vill vi gärna stödja detta vid att aktivt nå ut till alla vänner på forumet då många av oss, jag inkluderat, har haft möjligheten att träffa Jessica och har imponerats av hennes kampvilja och livsglädje.
 

Moco

Medlem
Jag vill understryka att vi är utförare här. Initiativet kommer från f.d. BC eldsjälar som har gjort jobbet med SAS att ta fram detta. Så "credit where credit is due". Däremot vill vi gärna stödja detta vid att aktivt nå ut till alla vänner på forumet då många av oss, jag inkluderat, har haft möjligheten att träffa Jessica och har imponerats av hennes kampvilja och livsglädje.

Absolut.
 

palmen

Moderator
När du loggar in på sidan måste du använda ditt SAS användarnamn, inte din epostadress om du inte valt att använda din epost som användarnamn. På SAS Classic hemsida kan du se vilket användarnamn du har. Om du har problem att logga in - skriv en kommentar nedan så hjälper vi dig.
Var på classic sidan ser man sitt användarnamn?? Jag kan bara komma åt boka resa, checka in, mina bokningar, är flyget i tid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen