Senaste nytt

EuroBonusExpert - Sökmotor, lågpriskalender, etc...

Stort tack och snygg och överskådlig design!

Intressant fenomen som jag har noterat är att det går att komma ner till runt 0,5-0,6 kr/p i Plus Saver på några Europa-flyg. Blir givetvis inte lika många poäng/flyg men rationalen att flyga long haul med SAS för att samla mest poäng per krona förändras ju något i så fall.

Stort tack och snygg och överskådlig design!

Intressant fenomen som jag har noterat är att det går att komma ner till runt 0,5-0,6 kr/p i Plus Saver på några Europa-flyg. Blir givetvis inte lika många poäng/flyg men rationalen att flyga long haul med SAS för att samla mest poäng per krona förändras ju något i så fall.

Intressant! Vliken/vilka routes?

Ja, om man bara är ute efter ett mindre antal tusen poäng än long haul ger så har jag lite svårt att hitta bra verktyg. Eurobonusexpert är ju fenomenal om man behöver 10 000+ poäng och likadant om man vill ha under 1500 poäng men däremellan är det svårt. Exempelvis Plus Saver till AGP är ju ett prima sätt att dra in 3-4000 poäng men finns det något sätt att lika överskådligt hitta andra potentiella resmål som renderar 4000 poäng?

@pqvst

Poängen verkar inte stämma längre då SAS har ändrat sina poäng i SAS Go Light m.m. Planerar du någon uppdatering på detta grymma verktyg?

@pqvst

Poängen verkar inte stämma längre då SAS har ändrat sina poäng i SAS Go Light m.m. Planerar du någon uppdatering på detta grymma verktyg?

Jag har uppdaterat sidan nu så att den inte visar poäng längre (tillsvidare). Tyvärr finns det inget ordentligt sätt att räkna ut antal poäng eftersom antalet poäng i Go varierar beroende på bokningsklass (och lågpriskalendern ger ingen bokningsklass). Man hade potentiellt kunnat lista ut poäng baserat på rutt och pris (men det blir nog jobbigt att hålla reda på).

Angående uppdateringar, kolla beta.eurobonusexpert.com

Jag har uppdaterat sidan nu så att den inte visar poäng längre (tillsvidare). Tyvärr finns det inget ordentligt sätt att räkna ut antal poäng eftersom antalet poäng i Go varierar beroende på bokningsklass (och lågpriskalendern ger ingen bokningsklass). Man hade potentiellt kunnat lista ut poäng baserat på rutt och pris (men det blir nog jobbigt att hålla reda på).

Angående uppdateringar, kolla beta.eurobonusexpert.com
Dessutom kan ju samma bokningsklass ge olika poäng beroende på om det är light eller inte.

Toppen