Senaste nytt

EuroBonusExpert - Sökmotor, lågpriskalender, etc...

Riktigt coolt. Tror du att du kan "slänga ihop" någon vettig flight info sida som visar all information på samma bild också? Den som SAS har idag su*er...

För den som är ute efter att jaga erbjudanden på Shop og tjen EuroBonus point - SAS så har vi nu kompletterat med en sökmotor för erbjudanden där man kan se hur många poäng de olika butikerna ger och sortera på det. Enjoy!

EuroBonusExpert
Najs!
Går det att göra en scraper eller liknande o suga ut billigaste objektet på resp. sida för att kunna få fram någon form av jämförelsetal för alla sidor? Ffa för att kunna väga X poäng per 100kr mot Y poäng per köp

Najs!
Går det att göra en scraper eller liknande o suga ut billigaste objektet på resp. sida för att kunna få fram någon form av jämförelsetal för alla sidor? Ffa för att kunna väga X poäng per 100kr mot Y poäng per köp

Nu har jag inte knåpat ihop just EurobonusExpert, men scrapat lite i mina dagar och det skulle vara ganska knepigt att bygga en som klarar alla butiker (de ser ju olika ut).

Förslag kanske att blanda in communitytänk? Användare kan helt enkelt registrera billigast möjliga produkt man hittar per butik, gärna med en direktlänk, så vyas det upp även för övriga? Kan byggas på med accept från moderator eller så, om man vill ha det.

Nu har jag inte knåpat ihop just EurobonusExpert, men scrapat lite i mina dagar och det skulle vara ganska knepigt att bygga en som klarar alla butiker (de ser ju olika ut).

Förslag kanske att blanda in communitytänk? Användare kan helt enkelt registrera billigast möjliga produkt man hittar per butik, gärna med en direktlänk, så vyas det upp även för övriga? Kan byggas på med accept från moderator eller så, om man vill ha det.

Ja, jag tror också det blir det bästa. Lite större scope än något man snickrar ihop på en eftermiddag som jag gjorde med scrapingen av Onlinshopping men helt klart värt att fundera över.

Toppen