Senaste nytt

EuroBonus Stockholm-Asien 3pers sökes

ilon

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda, Stockholm
  2. Var är din destination? Asien, Bangkok, Singapore, Vietnam
  3. När vill/behöver du resa ut? 20e juni - 5e juli
  4. När vill/behöver du komma hem? 25e juli
  5. Hur länge vill du vara borta? Ca 10-20 dagar
  6. Hur många personer som skall resa? 3 vuxna
  7. I vilken kabinklass? Business (eller first :D)
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance (EJ: Air India, EgyptAir)
  9. Vad är din budget? (per person) 210k EB poäng (har även 241 vouchers)
  10. Vad är det viktigaste för dig? Destination, flygupplevelse, lounger
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kreativ routing är alltid roligt
Jag har försökt söka en del själv, men har problem att hitta tillgång för 3 personer.
Är väldigt flexibel med datum och resmål, så länge vi alla kan komma på samma bokning.

Om någon har tips på var jag skulle kunna hitta långa benet så kan jag nog pussla ihop övrigt själv.
 
Last edited:

MLC

Medlem
Kolla thai från MXP, dom börjar flyga den rutten från 1a juli, så finns bra tillgänglighet. Annars finns det även från IST vad jag sett innan :) när jag bokat har det dykt upp fler platser direkt efter.
 

ilon

Medlem
Kolla thai från MXP, dom börjar flyga den rutten från 1a juli, så finns bra tillgänglighet. Annars finns det även från IST vad jag sett innan :) när jag bokat har det dykt upp fler platser direkt efter.
Verkar tyvärr vara samma där, max 4 i eco och 2 i biz :(
 

ZZZebra

Medlem
Borde inte vara något problem när du är så flexibel. Jag sökte lite random och dubbelkollade på SAS Star Alliance-bokning också. Finns de där så brukar det kunna bokas via SAS. Kommer med ett förslag på utresa.

Mån 24/6, ARN-FRA på ena sökningen
Mån 24/6, FRA-SGN på andra sökningen

Kanske inte den mest kreativa routingen, men vad som är kreativt varierar stort beroende på vem man frågar. Ringer du in så borde en agent kunna pussla ihop detta till en bokning och det finns som synes nedan minst 4 biljetter i Business. Detta är till Saigon, finns även andra alternativ som HKG, PEK mm.

1705360336357.png


1705360400651.png
 
Toppen