A
Aurora
Guest
Det vore ju kanonbra med en samlad lista över ALLA förmånerna ett silverkort ger, har något sett en sådan lista någonstans?
Den ligger bl.a i SAS appen, så har du den har du den lista med deg overalt, hele tiden...
Det vore ju kanonbra med en samlad lista över ALLA förmånerna ett silverkort ger, har något sett en sådan lista någonstans?
Nej för det är ingen officiell Star Alliance förmån. Sedan råkar kanske United vara generösa och erbjuda detta till alla silver ändå.Men den tabellen inkluderar inte t ex business-incheckning hos United.
Just precis.Nej för det är ingen officiell Star Alliance förmån. Sedan råkar kanske United vara generösa och erbjuda detta till alla silver ändå.
Jag tycker det vore kanon att ha en lista över ALLA officiella OCH ICKE-OFFICIELLA förmåner ett SAS silverkort ger. SAS själva tycker säkert att det är för mycket jobb att upprätthålla en sådan lista (fast det borde ju ligga i deras intresse att promota deras "superkort") och flygbolagen kan ju ändra reglerna när som helst. Men har någon sett ett försök till att göra en komplett lista över förmåner (kanske på FT eller liknande)?Nej för det är ingen officiell Star Alliance förmån. Sedan råkar kanske United vara generösa och erbjuda detta till alla silver ändå.
Det är för mycket begärt till SAS att lista ut "icke officiella" förmåner hos andra flygbolag.Jag tycker det vore kanon att ha en lista över ALLA officiella OCH ICKE-OFFICIELLA förmåner ett SAS silverkort ger. SAS själva tycker säkert att det är för mycket jobb att upprätthålla en sådan lista (fast det borde ju ligga i deras intresse att promota deras "superkort") och flygbolagen kan ju ändra reglerna när som helst. Men har någon sett ett försök till att göra en komplett lista över förmåner (kanske på FT eller liknande)?
Det spelar väl ingen roll om förmånen är officiell eller inte, bara man får förmånen när man vill ha den. Businessclass.se representerar varken SAS eller Star Alliance så vi kan ju lista vad vi vill här. Jag är väldigt nyfiken på vilka andra förmåner ett silverkort ger (har dock själv guldkort).Om man listar en icke-officiell förmån, blir den då inte att betrakta som officiell?
Tror det är lite väl ambitiöst och hur ska den hållas uppdaterad?Om ingen känner till någon lista är det kanske en bra ide att starta en tråd som handlar om icke-officiella Star Alliance Silver-förmåner?
Men det ligger ju i en icke-officiell förmån att det inte är statiskt. Det är väl ingen mening med att lista något sådant? Eller ska vi börja lista att jag fick en påse fågelfrön i SAS Go som en icke-officiell Diamondförmån? Berätta gärna hur du tänker.Det spelar väl ingen roll om förmånen är officiell eller inte, bara man får förmånen när man vill ha den. Businessclass.se representerar varken SAS eller Star Alliance så vi kan ju lista vad vi vill här. Jag är väldigt nyfiken på vilka andra förmåner ett silverkort ger (har dock själv guldkort).