Oh herreminjius.. var hyr de in dem ifrån, vet du? För det är väl närmare fem år sedan SAS avyttrade sina sista MD:s?Jo det stämmer, inhyrda MD-82 och MD-83 flyger för SAS just nu för att slippa fler inställda avgångar.
Hyrs in från Danish Air Transport. Här har du en bild på benutrymmet på skräphögen.Oh herreminjius.. var hyr de in dem ifrån, vet du? För det är väl närmare fem år sedan SAS avyttrade sina sista MD:s?
*säljer SAS-aktier furiöst*
Om det kan stämma får någon annan svara fram tills jag boardar.Ah MD-82, denna luftens konung... Men det kan väl inte stämma?
Fick precis tämligen påtaglig ångest...Hyrs in från Danish Air Transport. Här har du en bild på benutrymmet på skräphögen.
Inställt/försenat flyg på SAS short haul tråd | Sida 61 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Är du längre än 189 cm lär det bli en svettig flygning.Fick precis tämligen påtaglig ångest...
Var hittar man denna information?Försämring för silver såg jag precis - ingen fast track eller lounge under sommaren som tidigare, och tiden under vintern man kan nyttja det är kortare.
EuroBonus-medlemsnivåer | SASVar hittar man denna information?
De brukar inte ange kommande sommarperioden så långt i förväg, så att det just nu bara står lördagar fram till 21/12 och sedan alla dagar mellan 23/12 och 12/1 -20 är inget konstigt.Försämring för silver såg jag precis - ingen fast track eller lounge under sommaren som tidigare, och tiden under vintern man kan nyttja det är kortare.
Tidigare har det alltid varit utskrivetDe brukar inte ange kommande sommarperioden så långt i förväg, så att det just nu bara står lördagar fram till 21/12 och sedan alla dagar mellan 23/12 och 12/1 -20 är inget konstigt.