Senaste nytt

EuroBonus Silver, till vilken nytta?

Men frågan är, brukar det vara så här varje "jul"?
Ja, det ”brukar” vara så, i alla fall de senaste kanske ~4-5 åren. Datumen varierar något från år till år och något år har det varit betydligt generösare datum än andra.

Tror du kan ”gambla” på att det blir i alla fall något kring jul/nyår. Det värsta som kan hända är att du får stå i den vanliga kön!

Jag förväntar mig inget i vanliga fall och åker därför 99% av fallen i PLUS inom Europa. Men just nu under julperioden så blev GO till PMI (PLUS hem)...

Såg detta Från och med idag kan EuroBonus Silvermedlemmar använda fast track och lounge - InsideFlyer SE iofs från 2014. Men frågan är, brukar det vara så här varje "jul"?

Hur gick det? Fick du tillgång till fast track och lounge?

Noterar att SAS egna site fortfarande informerar om kampanjen för sommaren som gick: Hur blir jag EuroBonus Silver-medlem? | SAS

Av en slump såg jag på SAS hemsida att EBS tjänar 10% mer baspoäng på flygningar på samma sätt som EBG tjänar 25% mer baspoäng. Är det något nytt att EBS har en sådan förmån?
Tror att det är nytt, men hur pass nytt vet jag inte. Jag kan i alla fall inte minnas att den förmånen fanns när jag var EBS (runt 2019).

Last edited:
Toppen